مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-01اقتصادي

تولیدات صنعتی گیلان زمینه ساز توسعه مبادلات تجاری با بلاروس است


ظرفیت های صنعتی و امکانات تجاری گیلان می تواند مسیر برقراری تبادل تجاری ایران با بلاروس را تسهیل کند و زمینه ساز توسعه مبادلات تجاری باشد.

- انزلی - رییس سازمان صمت گیلان گفت: ظرفیت های صنعتی و امکانات تجاری گیلان می تواند مسیر برقراری تبادل تجاری ایران با بلاروس را تسهیل کند و زمینه ساز توسعه مبادلات تجاری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیمور پورحیدری عصر سه شنبه در نشست با سفیر بلاروس و هیئت تجاری همراهش در منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: با توجه به اینکه گیلان قطب صنعت سلولزی و صنایع چوبی کشور محسوب می شود در بخش تولیدات سلولزی و صنعت چوب می تواند سبب هم افزایی و همکاری بین دو کشور باشد.

وی با بیان اینکه مصمم بودن تجار و بازرگانان جمهوری بلاروس در برقراری ارتباط مطلوب مؤثر است افزود: این توجه و حسن نظر تیم تجاری بلاروس سبب توسعه روابط در زمینه های مختلف محصولات صنعتی به ویژه غذایی و سلولزی خواهد شد.

پورحیدری به فعالیت بیش از 2 هزار کارخانه صنعتی توانمند با محصولات متنوع در استان اشاره کرد و گفت: واحدهای صنعتی دانش بنیان و فناوری به دلیل ساخت ماشین آلات غذایی با کیفیت به بیش از 100 کشور دنیا صادرات دارند و فعالیت بیش از 65 برند ملی صاحب نام در گیلان فرصتی برای توسعه ی حجم مبادلات تجاری و روابط اقتصادی با بلاروس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات صنعتی گیلان زمینه ساز توسعه مبادلات تجاری با بلاروس است

تولیدات صنعتی گیلان زمینه ساز توسعه مبادلات تجاری با بلاروس است