مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 07:502023-02-01اقتصادي

افتتاح 20 پروژه روستایی در ایام دهه فجر


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در دهه فجر امسال 20 پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از 24 میلیارد تومان در روستاهای ایلام افتتاح می شود.

- حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که می توان ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی نشان داد.

وی به پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و افزود: در مجموع 20 عنوان پروژه روستایی در سطح استان جهت افتتاح با اعتبار بیش از 24 میلیارد و 800 میلیون تومان خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: تسهیلات طرح ویژه مسکن ملی در سطح 12 شهرستان استان و برای تعداد 700 واحد از اعتبارات بانکی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: اجرای طرح هادی روستایی در آبطاف سفلی و علیا شهرستان آبدانان با اعتبار 1 میلیارد و 500 میلیون تومان همچنین روستای هفت چشمه شهرستان ایلام با اعتبار 3 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

محبی اظهار کرد: در روستاهای دوبیران علیا و کلان و علیگه شهرستان ایوان با اعتبار 6 میلیارد و 600 میلیون تومان همچنین روستاهای موسی و گله دار و آبهر پایین شهرستان بدره با سرمایه گذاری 1 میلیارد و 450 میلیون تومان طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 20 پروژه روستایی در ایام دهه فجر

افتتاح 20 پروژه روستایی در ایام دهه فجر