مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-31سياسي

مقام عراقی: باید عاملان ترور فرماندهان پیروزی، معرفی و مجازات شوند


نائب رییس پارلمان عراق که میزبان یک هیأت از جمهوری اسلامی ایران بود، تأکید کرد که باید تحقیقات مربوط به جنایت ترور فرماندهان پیروزی تکمیل شده و عاملان دخیل در آن نیز معرفی و مجازات شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محسن المندلاوی نائب رییس پارلمان عراق امروز سه شنبه میزبان یک هیأت از جمهوری اسلامی ایران به ریاست کاظم غریب آبادی معاون ا مور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق بود.

خبرگزاری شفق نیوز به نقل از المندلاوی گزارش داد، باید تحقیقات مربوط به جنایت ترور فرماندهان پیروزی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تکمیل شده و عاملان دخیل در آن نیز معرفی شوند تا تحت تعقیب قرار گیرند و مجازات شوند.

وی ضمن قدردانی از مواضع درخشان ایران در جریان جنگ عراق علیه گروه تروریستی داعش و حمایت معنوی و لجستیکی آن از بغداد، تصریح کرد، باید همکاری مشترک بین دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم، ادامه یابد و روابط دوجانبه در زمینه های پارلمانی، اقتصادی، سیاسی و قضایی تقویت شود.

در این دیدار، چند پرونده مهم از جمله گاز و آب، تشکیل کمیته اقتصادی مشترک، آغاز به کار کمیته های دوستی، اجرا یادداشتهای تفاهم و پیگیری پرونده جنایات تروریستی در سطح بین الملل بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام عراقی: باید عاملان ترور فرماندهان پیروزی، معرفی و مجازات شوند

مقام عراقی: باید عاملان ترور فرماندهان پیروزی، معرفی و مجازات شوند