مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 23:252023-01-31سياسي

کمیسیون حقوقی به دنبال تسهیل فرآیند خروج زنان از کشور است


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این کمیسیون مصوبه ای برای ممنوعیت خروج زنان از کشور نداشته است، گفت: براساس برداشتهای غلطی که از مصوبه اخیر کمیسیون قضایی انجام شده، - سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این کمیسیون مصوبه ای برای ممنوعیت خروج زنان از کشور نداشته است، گفت: براساس برداشتهای غلطی که از مصوبه اخیر کمیسیون قضایی انجام شده، ادعاهای نادرست و تیترهای دروغین به این مصوبه درباره اذن گرفتن زنان برای خروج از کشور نسبت داده شده که نه تنها هیچ ارتباطی به مصوبه کمیسیون ندارد بلکه اساساً نقطه مقابل نظر اعضای کمیسیون است.

سیدکاظم دلخوش در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس مصوبه ای مبنی بر این که همه زنان برای خروج از کشور باید از سرپرست خود کسب اجازه کنند داشته است؟ گفت: مجلس و کمیسیون قضایی چنین مصوبه ای نداشته و آنچه در این باره بیان مطرح شده، ادعاهای نادرست است؛ کمیسیون با کمک معاون زنان ریاست جمهوری و نهادهای مرتبط حوزه زنان و فعالان این حوزه مصوبه ای برای تسهیل این موضوع داشته است.

وی اظهار کرد: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مصوبه ای داشته مبنی بر این که اگر چنانچه بانوانی که باید برای خروج از کشور اذن بگیرند، با دلایل غیر موجه نتوانند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون حقوقی به دنبال تسهیل فرآیند خروج زنان از کشور است

کمیسیون حقوقی به دنبال تسهیل فرآیند خروج زنان از کشور است