مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 23:002023-01-31ورزشي

افتتاح 50 پروژه عمرانی طی دهه فجر در اردستان


فرماندار اردستان از افتتاح 50 پروژه عمرانی طی دهه فجر در اردستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) از اتفاقات بزرگی بود که در قرن گذشته رخ داد که این انقلاب قدرت و جایگاه خوبی نیز در جهان دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در کشور خیلی بر روی قدرت نرم و نفوذ انقلاب اسلامی کار نشده است، افزود: مکتبی که امام راحل مطرح کرد، مشابه هیچ کدام از مکاتب آن زمان نبود و هر آنچه که امام راحل درباره انقلاب گفتند به وقوع پیوست.

فرماندار اردستان با بیان اینکه لازم است مسائل انقلاب برای جوانان تبیین شود، تصریح کرد: اقدامات در حوزه انشعابات آب، برق، گاز، راه ها، ورزشگاه ها و غیره از جمله کارهایی است که عمدتاً بعد از انقلاب صورت گرفته و خوب است که این اقدامات توسط رسانه ها بیان شود.

وی به برنامه های دهه فجر در شهرستان اردستان پرداخت و ادامه داد: 12 بهمن ماه در اردستان برنامه هایی همچون گلباران تمثال امام و نواختن زنگ انقلاب در مدارس انجام می شود، در این ایام جشن ایتام با همکاری کمیته امداد و خیرین برگزار و شاهد برپاییمجالس سخنرانی ، یادواره های شهدا و جشن های مختلف خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 50 پروژه عمرانی طی دهه فجر در اردستان

افتتاح 50 پروژه عمرانی طی دهه فجر در اردستان