مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 22:452023-01-31حوادث

معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!


مردی که به اتهام قتل مرد کریستالی پای میز محاکمه نشسته بود در آخرین دفاعیات خود مدعی شد که برای نجات مرد معتاد از مرگ، نه تنها به وی تنفس مصنوعی داده ،بلکه دوستش نیز رگ های او را با تیغ زده است تا نفس بکشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح دهم اسفند سال 97 بود که زنی برای ریختن مقداری پسماندهای بنایی از منزل بیرون آمد و به زحمت کیسه حاوی خاک، گچ و سیمان را تا کنار محفظه نخاله های سیمانی حاشیه خیابان کشاند، اما وقتی قصد داشت نخاله ها را درون محفظه فلزی (باکس) بریزد ناگهان با کیسه سفید رنگ بزرگی روبه رو شد که بخش زیادی از فضای محفظه فلزی نخاله ها را اشغال کرده بود.

او ابتدا تصور کرد برخی از همسایگان زباله های شهری را درون محفظه فلزی ریخته اند، اما در یک لحظه نمایی از پیکر انسانی را درون کیسه دید و هراسان و وحشت زده ماجرا را به اهالی محل اطلاع داد.

طولی نکشید که با حضور پلیس و قاضی ویژه قتل عمد در بولوار یاران، بررسی ها در این باره آغاز و مشخص شد که درون کیسه جسد مردی حدود 50 ساله قرار دارد که دست و پاهایش با طناب بسته شده بود.

اگر چه هیچ گونه مدارک شناسایی کنار جسد پیدا نشد، اما اهالی محل او را شناختند و اظهار کردند که مرد مذکور (مقتول) به خرید و فروش ضایعات اشتغال داشت و او را چند بار در همین محل (بولوار یاران) دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!

معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!