مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-31اجتماعي

مرگ سواد نسل آینده کشور میوه تلخ تعطیلات مدارس/ تعطیلی مدارس را تعطیل کنید


تعطیلی مداوم مدارس در چند سال اخیر با دلایلی همچون، کرونا، سرما و آلودگی هوا پایه دانش آموزان کشور که آینده سازان این سرزمین هستند را به شدت ضعیف کرده و اگر این شرایط ادامه پیدا کند فاتحه آموزش را باید خواند.

- در اسفند 98 به دلیل شرایط کرونایی مدارس کشور به یکباره تعطیل و آموزش ها درحالی به بستر مجازی محدود شد که هنوز زیرساخت های آن در کشور فراهم نشده بود.

تعطیلات طولانی کرونایی و بعد از آن نیز تعطیلاتی که به دلیل برف و سرما و کمبود گاز رخ داد به گواه مشاهدات عینی باعث افت تحصیلی در دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور شده است.

زهرا احمدی مادر دانش آموز کلاس اول گرگانی به خبرنگار ایسنا گفت: دختر من تازه وارد کلاس اول ابتدایی شده بود که مدارس به دلیل ویروس کرونا به حالت تعطیل یا همان آموزش مجازی در آمد و متاسفانه تا دو سال بعد هم به حالت نیمه تعطیل بود که باعث شد پایه تحصیلی فرزند من ضعیف شود.

دانش آموزان پایه چهارم هنوز در روخوانی مشکل دارند وی با بیان اینکه این موضوع مشکلات و مسائل خود را به مرور و در سالهای بعدی نشان می دهد، افزود: دخترم امسال پایه چهارم ابتدایی است اما هنوز در روخوانی مشکل دارد.

رویا کشاورز مادر دانش آموز پایه ابتدایی روستای سیاه تلو گرگان نیز در گفت و گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: من توان خرید دو گوشی را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سواد نسل آینده کشور میوه تلخ تعطیلات مدارس/ تعطیلی مدارس را تعطیل کنید

مرگ سواد نسل آینده کشور میوه تلخ تعطیلات مدارس/ تعطیلی مدارس را تعطیل کنید