مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-31اقتصادي

گردش مالی 8.5 هزار میلیارد تومانی رمزارز در سه ماهه دوم امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت موضوع ساماندهی حوزه رمزارز ها در 3 بخش استخراج، - سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: براساس گزارش بانک مرکزی در 3 ماهه دوم امسال حدود 8.

5 هزار میلیارد تومان گردش مالی در حوزه رمزارز در کشور انجام شد که نشان می دهد در صورت تأخیر در پرداختن به این بازار، شاهد تکرار تجربیات تلخ اقتصادی نظیر موسسات مالی و اعتباری خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت موضوع ساماندهی حوزه رمزارز ها در 3 بخش استخراج، نگهداری، تبادل و پرداخت و همچنین حساسیت های بالای این موضوع از نظر امنیتی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به طرز کار دستگاه های ذیربط در این خصوص ورود و جلسات مختلفی در این باره برگزار کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه نمایندگان ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، وزارت اطلاعات، معاونت اقتصادی رییس جمهور، مرکز پژوهش ها و کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس حضور داشتند و گزارشاتی از وضعیت فعلی تبادلات مالی غیر رسمی در بستر رمزارز ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی 8.5 هزار میلیارد تومانی رمزارز در سه ماهه دوم امسال

گردش مالی 8.5 هزار میلیارد تومانی رمزارز در سه ماهه دوم امسال