مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:452023-01-31سياسي

مناظر شهری نباید القاکننده فرهنگ ضد دین باشد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: گاهی اثرگذاری تابلوهای شهری بر روی افکار و رفتار مردم بیش از اثرگذاری تلویزیون است، - بنابراین مناظر شهری نباید القاکننده فرهنگ منفی یا ضد دینی باشند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سه شنبه، 11 بهمن 1401 در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیه 32 سوره حج فرمود هر کس شعائر دین خدا را بزرگ و محترم بشمارد، این کار از جمله صفات دل های باتقواست، مطابق این آیه مشخص می شود لازم است شعائر الهی را تبلیغ کرد و به مردم نشان داد.

وی ادامه داد: در رابطه با صنعت گفته می شود 90 درصد تبلیغات و 10 درصد سرمایه گذاری کنید، در دیدگاه فرهنگی نیز این گونه است، گاهی اثرگذاری تابلوهای شهری بر روی افکار و رفتار مردم بیش از اثرگذاری تلویزیون است، بنابراین مناظر شهری نباید القاکننده فرهنگ منفی یا ضد دینی باشند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خداوند در آیه 19 سوره نور در رابطه با کسانی سخن گفته که تمایل دارند در مملکت ایمانی، کار منکری را اشاعه دهند، خدا فرموده در دنیا و قیامت عذابی دردناک در انتظار این افراد است.

وی بیان کرد: ما نباید سلیقه ای عمل کنیم و به بهانه هر مسئله ای اقشار مختلف مردم را از خودمان دور کنیم یا آنان را مقابل خود قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظر شهری نباید القاکننده فرهنگ ضد دین باشد

مناظر شهری نباید القاکننده فرهنگ ضد دین باشد