مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-31سياسي

خانه ایثار استان بوشهر ایجاد می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ایجاد خانه ایثار ویژه جامعه ایثارگری در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت الله غلامپور ظهر سه شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر از راه اندازی دهکده سلامت بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بر اساس انعقاد تفاهم نامه ساخت دهکده سلامت ویژه جانبازان و خانواده ایثارگران در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به تبدیل وضعیت کارکنان جامعه ایثارگران تصریح کرد: قانون تبدیل وضعیت استخدامی از مطالبات مهم جامعه ایثارگران است.

غلامپور ادامه داد: برای تبدیل وضعیت کارکنان خانواده جامعه ایثارگری اقدامات لازم انجام شده که نیاز است دستگاه های مختلف نسبت به این مهم توجه ویژه کنند و امسال 305 نفر در ادارات استان بوشهر تبدیل وضعیت شده اند.

حل مشکل مسکن وی حل مشکل مسکن جامعه ایثارگری را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: ایجاد خانه ایثار ویژه جامعه ایثارگری در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه بخش اعصاب و روان جامعه ایثارگری در بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر به زودی راه اندازی می شود گفت: در این راستا مسئولان بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه ایثار استان بوشهر ایجاد می شود

خانه ایثار استان بوشهر ایجاد می شود