مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-31فرهنگي

انجمن سینمای جوانان ایران بودجه حمایت تولید را افزایش داد


در پی افزایش هزینه های تولید فیلم کوتاه در کشور انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت سازمان سینمایی بودجه حمایتی خود از تولید فیلم کوتاه را افزایش داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس، انجمن سینمای جوانان ایران که رسالت خود را آموزش حرفه ای سینما در کشور و کشف و حمایت از استعدادهای سینمایی ایران می داند، از طریق پیچینگ به بررسی طرح ها و فیلم نامه های کوتاه سینمایی می پردازد و بنابر سطح فیلم ساز و فیلم نامه، در سه حالت فیلم اولی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای از ساخت فیلم کوتاه جوانان ایران حمایت می کند.

طبق مصوبه هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران منوط به تایید فیلمنامه ها در فرآیند پیچینگ، فیلم اولی ها تا سقف اعتبار 15 میلیون تومان، فیلم های نیمه حرفه ای تا سقف 50 میلیون و در صورت تایید اقتضائات فیلمنامه برای بودجه بیشتر توسط شورای پیچینگ و همچنین توجه به اولویت های مضمونی آیین نامه تا سقف 70 میلیون تومان و فیلم های حرفه ای تا سقف 100 میلیون تومان و در صورت تایید اقتضائات فیلمنامه برای بودجه بیشتر توسط شورای پیچینگ و همچنین توجه به اولویت های مضمونی آیین نامه 150 میلیون تومان می توانند بودجه تولید دریافت کنند.

پیش از این انجمن سینمای جوانان ایران از فیلم اولی ها تا سقف 7 میلیون تومان، فیلم های نیمه حرفه ای تا سقف 35 میلیون تومان و فیلم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن سینمای جوانان ایران بودجه حمایت تولید را افزایش داد

انجمن سینمای جوانان ایران بودجه حمایت تولید را افزایش داد