مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-31سياسي

رویداد «اتم» با هدف امیدآفرینی در کشور برگزار می شود


دبیر برگزاری رویداد اتم در کشور با اشاره به محوریت قرار گرفتن حل مسئله در این رویداد، گفت: رویداد «اتم» با هدف امیدآفرینی در کشور برگزار می شود.

- کرمانشاه- دبیر برگزاری رویداد اتم در کشور با اشاره به محوریت قرار گرفتن حل مسئله در این رویداد، گفت: رویداد اتم با هدف امیدآفرینی در کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد فرهنگ ظهر سه شنبه در برنامه رویداد اتم که در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز در استان کرمانشاه و سینه ستبر ایران اسلامی شاهد فضای امیدآفرینی با حضور قهرمانانی بودیم که قلبشان برای ایران می تپد و وجودشان وقف خدمت و پیشرفت کشور عزیزمان است.

وی افزود: ای کاش آنچه را که امروز از اراده و تلاش جوانان در کرمانشاه دیدیم در جای جای کشور نمونه هایش را بیشتر به عالمیان و کسانی که القا می کنند که ما نمی توانیم نشان بدهیم و ثابت کنیم که ایرانی ها می توانند در همه عرصه ها به شکوفایی دست بیابند.

دبیر برگزاری رویداد اتم در کشور تصریح کرد: امروز همت جوانان این سرزمین را دیدیم که به تنهایی توانستند مسئله و یا مشکلی را از مردم حل کنند و باری از دوش انقلاب اسلامی بردارند و مایه امیدآفرینی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «اتم» با هدف امیدآفرینی در کشور برگزار می شود

رویداد «اتم» با هدف امیدآفرینی در کشور برگزار می شود