مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-31اقتصادي

هدف گذاری اشتغال 18 هزار نفری در میگو گمیشان


براساس چشم انداز ترسیمی تولید میگو در گمیشان به حدود 20 هزار تن در سال خواهد رسید که زمینه اشتغال 18 هزار نفر را محقق می کند.

- گرگان- مدیرکل شیلات گلستان گفت: براساس چشم انداز ترسیمی تولید میگو در گمیشان به حدود 20 هزار تن در سال خواهد رسید که زمینه اشتغال 18 هزار نفر را محقق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل جباری بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین پایگاه های اقتصادی و اشتغالزایی استان مجتمع پرورش میگو گمیشان است به طوری که در حال حاضر شاهد اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم دو هزار و 400 نفر در فاز نخست (چهار هزار هکتاری) آن هستیم.

مدیرکل شیلات گلستان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا مقرر است تا تأسیسات زیربنایی مجتمع پرورش میگو گمیشان احداث و توسعه یابد که هدف گذاری ما در حوزه پرورش میگو تولید 20 هزار تن طی سال های آینده است و این میزان حداقل برای 18 هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مجتمع پرورش میگوی گمیشان با صادرات هزار و 800 تن میگو به ارزش 9 میلیون دلار در سال جاری نقش قابل توجهی در ارزآوری برای کشور دارد.

مدیرکل شیلات استان گلستان گفت: آب شور دریای خزر و زمین های لم یزرع گمیشان ظرفیت خوبی برای پرورش میگو در استان بوده که با استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری اشتغال 18 هزار نفری در میگو گمیشان

هدف گذاری اشتغال 18 هزار نفری در میگو گمیشان