مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-31اقتصادي

افزایش60 درصدی سطوح درآمدی بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان در سال آتی


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به افزایش 60 درصدی سطوح درآمدی بیمه شدگان این صندوق در سال 1401 اشاره کرد و گفت: برای سال آینده نیز رایزنی هایی انجام شده و ان شاءالله افزایش بیش از 60 درصدی سطوح درآمدی در سال آینده نیز اتفاق خواهد افتاد.

- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به افزایش 60 درصدی سطوح درآمدی بیمه شدگان این صندوق در سال 1401 اشاره کرد و گفت: برای سال آینده نیز رایزنی هایی انجام شده و ان شاءالله افزایش بیش از 60 درصدی سطوح درآمدی در سال آینده نیز اتفاق خواهد افتاد.

پیشنهادات مربوطه در این زمینه به هیئت امنای صندوق ارائه شده و پس از تصویب اجرا می شود.

تلاش می کنیم سطح هشت درآمدی با کف حقوق کارگری برابری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیت اله برقراری در نشستی خبری که در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد با بیان اینکه هرکجا بر اساس فرامین و آموزه های امامین انقلاب عمل کردیم موفق بودیم گفت: وظیفه داریم امنیت و آرامشی که حاصل مجاهدتهای انقلاب اسلامی است را پاس بداریم و در راه حفظ و تبیین ارزش های انقلاب گام برداریم.

وی افزود: ما برنامه های متنوعی در دهه فجر داریم که از جمله آنها می توان به دیدارهای مردمی با روستاییان و عشایر و همچنین مسئولان روستاها در راستای توسعه فرهنگ عدالت اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش60 درصدی سطوح درآمدی بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان در سال آتی

افزایش60 درصدی سطوح درآمدی بیمه شدگان صندوق بیمه روستاییان در سال آتی