مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-31حوادث

معمای قتل مرموز مرد کریستالی


بازبینی دوربین های ترافیکی عامل انتقال و رها کردن جسد در محفظه نخاله های ساختمانی را لو داد و مشخص شد که «علی – ت» جسد «عبدا.

- س» را که درون کیسه سفید رنگ قرار داشت با یک دستگاه گاری حمل ضایعات به بولوار یاران انتقال داده و درآن جا رها کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  خراسان، مردی که به اتهام قتل مرد کریستالی پای میز محاکمه نشسته بود در آخرین دفاعیات خود مدعی شد که برای نجات مرد معتاد از مرگ، نه تنها به وی تنفس مصنوعی داده، بلکه دوستش نیز رگ های او را با تیغ زده است تا نفس بکشد!  صبح دهم اسفند سال 97 بود که زنی برای ریختن مقداری پسماند های بنایی از منزل بیرون آمد و به زحمت کیسه حاوی خاک، گچ و سیمان را تا کنار محفظه نخاله های سیمانی حاشیه خیابان کشاند، اما وقتی قصد داشت نخاله ها را درون محفظه فلزی (باکس) بریزد ناگهان با کیسه سفید رنگ بزرگی روبه رو شد که بخش زیادی از فضای محفظه فلزی نخاله ها را اشغال کرده بود.

او ابتدا تصور کرد برخی از همسایگان زباله های شهری را درون محفظه فلزی ریخته اند، اما در یک لحظه نمایی از پیکر انسانی را درون کیسه دید و هراسان و وحشت زده ماجرا را به اهالی محل اطلاع داد.

طولی نکشید که با حضور پلیس و قاضی ویژه قتل عمد در بولوار یاران، بررسی ها در این باره آغاز و مشخص شد که درون کیسه جسد مردی حدود 50 ساله ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای قتل مرموز مرد کریستالی

معمای قتل مرموز مرد کریستالی