مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-31ورزشي

اجرای 51 پروژه با اشتغال 130 نفر همزمان با دهه فجر در چالوس


همزمان با دهه فجر 51 پروژه با اشتغال 130 نفر و به ارزش 227 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قاسمی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 300 عنوان برنامه در شهرستان و بخش های تابعه برگزار می شود، افزود: خدمات نظام اسلامی باید با زبان روز به مردم بیان و تبیین شود.

وی با اظهار اینکه خدمات نظام مقدس اسلامی و انقلاب را باید به مردم منتقل و منعکس کنیم، افزود: دهه فجر فرصت خوبی برای معرفی و بازگویی خدمات دستگاه های اجرایی است.

وی عبور از ایران قوی و تجزیه را از جمله راهبردها و برنامه های دشمن در اغتشاشات اخیر ذکر کرد و گفت: خوشبختانه در دوران آشوب و فتنه مردم ولایتمدار چالوس با درایت و بصیرت فتنه های دشمنان را خنثی کردند.

فرماندار چالوس با اظهار اینکه ایران اسلامی جزو قدرت بلامنازع در خاورمیانه به شمار می رود، گفت: دنیا در مسئله امنیت و حذف داعش با تدبیر سردار شهید سلیمانی به ایران اسلامی بدهکار است.

قاسمی با اشاره به اینکه 49 پروژه با اشتغال 28 نفر و اعتبار 933 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در شهرستان افتتاح می شود، افزود: این پروژه ها در حوزه بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، محیط زیست، ورزش و جوانان، کمیته امداد، شهرداری ها و غیره بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 51 پروژه با اشتغال 130 نفر همزمان با دهه فجر در چالوس

اجرای 51 پروژه با اشتغال 130 نفر همزمان با دهه فجر در چالوس