مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-31سياسي

انتقاد از کاهش شدید سرعت اینترنت


با وجود وعده مسئولان مبنی بر بازگشت خدمات رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط، اما شاهد کاهش سرعت اینترنت هستیم.

- نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: با وجود وعده مسئولان مبنی بر بازگشت خدمات رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط، اما شاهد کاهش سرعت اینترنت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 11 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: کاهش سرعت اینترنت به علت فیلتر بودن اغلب شبکه های اجتماعی غیرایرانی مورد استفاده مردم، در کنار تحمل همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از تورم همچنان به عنوان مهمترین دغدغه این روزها به ویژه برای فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی به شمار می رود.

وی بیان کرد: با وجود وعده مسئولان مبنی بر بازگشت خدمات رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط اما همچنان شاهد روند کاهش سرعت اینترنت به خصوص در اپراتورهای تلفن همراه هستیم، به طوری که مردم در برخی ساعات قادر به استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی داخلی هم نیستند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اوضاع نابسامان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بیشتر به تحریم ملت از سوی دولت شبیه است تا یک تصمیم سنجیده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کاهش شدید سرعت اینترنت

انتقاد از کاهش شدید سرعت اینترنت