مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-31ورزشي

موانع ورود جوانان به بازار کار شناسایی می شود


معاون امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان از برنامه این وزارتخانه برای آسیب شناسی و رفع موانع ورود جوانان به بازار کار خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان از برنامه این وزارتخانه برای آسیب شناسی و رفع موانع ورود جوانان به بازار کار خبر داد.

شهرام عظیمی، امروز (یازدهم بهمن) در کارگاه آموزشی مهارت های دیجیتال در کرمانشاه، با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره ها، اظهار کرد: در این کارگاه ها مهارت هایی به نوجوانان و جوانان آموزش داده می شود که آنها را بصورت مستقیم به بازار کار وصل می کند و این یکی از ویژگی های اصلی و مهم چنین دوره هایی است.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، نوجوانان و جوانان با فضای مهارت های دیجیتال و کسب و کارهایی که در این حوزه وجود دارد آشنا می شوند، چرا که امروزه این حوزه و به ویژه پس از شیوع کرونا همه بازارهای دنیا را قبضه کرده است.

معاون امور بین الملل وزارت ورزش یادآور شد: خوشبختانه تاکنون با همکاری یونیسف و مراکز توانمندسازی در کشور حدود 473 نفر چنین آموزش های مهارتی را دیده و جذب بازار کار شده اند.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در بحث برگزاری دوره های مهارتی برای ایجاد اشتغال نوجوانان و جوانان پای کار آمده، افزود: اگر سازمانهای دیگر مانند وزارت ورزش در این زمینه نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع ورود جوانان به بازار کار شناسایی می شود

موانع ورود جوانان به بازار کار شناسایی می شود