مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-31ورزشي

رویداد بزرگ ملی «اتم» در کرمانشاه برگزار شد


نخستین رویداد بزرگ ملی «اتم» در کرمانشاه برگزار و ایده پردازان، جوانان نخبه، فرهیختگان در زمینه های مختلف طرح خود را ارائه کردند.

- کرمانشاه- نخستین رویداد بزرگ ملی اتم در کرمانشاه برگزار و ایده پردازان، جوانان نخبه، فرهیختگان در زمینه های مختلف طرح خود را ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رویداد اتم صبح امروز در سالن شهید دکتر علیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور دبیر برگزاری رویداد اتم در کشور و جمعی از مسئولین، اساتید، دانشجویان، نخبه ها و فرهیختگان و ایده پردازان استان کرمانشاه، برگزار شد.

رویداد اتم با همکاری و مشارکت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بسیج دانشجویی و با همت گروه جهادی امام رضا (ع) برگزار شد.

رویداد اتم (من یک اتم هستم)، برنامه ای تلویزیونی با محوریت حل مسائل عمومی کشور به صورت خلاقانه و از طریق مشارکت مردمی است و با تمرکز بر حل مسائل عمومی در سطح شهرستان، استان و کشور و با تاکید بر توانایی جوانان در حل مسئله برگزار شد و سه اتم برتر استان کرمانشاه در این رویداد معرفی خواهند شد.

جوانان نخبه، فرهیختگان، استان کرمانشاه که در زمینه های مختلف ایده وطرح داشتند، برنامه هایی ابداعی و ابتکاری خود را در این رویداد به نمایش گذاشتند و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد بزرگ ملی «اتم» در کرمانشاه برگزار شد

رویداد بزرگ ملی «اتم» در کرمانشاه برگزار شد