مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-31ورزشي

رویداد مهارت های دیجیتال در کرمانشاه آغاز بکار کرد


کارگاه آموزشی سه روزه مهارت های دیجیتال، با حضور 40 نفر از نوجوانان و جوانان استانهای کرمانشاه و اصفهان به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد.

- رویداد "مهارت های دیجیتال" در کرمانشاه آغاز بکار کرد ایسنا/کرمانشاه کارگاه آموزشی سه روزه مهارت های دیجیتال، با حضور 40 نفر از نوجوانان و جوانان استانهای کرمانشاه و اصفهان به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد.

حسین آذرکمند معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، امروز(یازدهم بهمن) در حاشیه برگزاری این رویداد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کارگاه آموزشی مهارت های دیجیتال با هدف آموزش مهارت های دیجیتال و ارتقاء سطح دانش و مهارت متخصصان، کارشناسان، مدیران، پرسنل و نوجوانان و جوانان تحت پوشش مراکز توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه سه روزه، نوجوانان، جوانان و دیگر شرکت کنندگان برای ایجاد مهارت و فرصت ها از طریق فناوری های دیجیتال توانمندسازی خواهند شد.

معاون امور جوانان استان در خصوص چرایی برگزاری این دوره ها هم گفت: بیکاری در نوجوانی و اوایل جوانی ممکن است لطمه هایی را به فرد وارد کند و اثرات منفی آن حتی تا سالها بعد در وجود او بماند و حتی امیدواری او را برای به دست آوردن شغل مناسب و کسب درآمد نیز کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مهارت های دیجیتال در کرمانشاه آغاز بکار کرد

رویداد مهارت های دیجیتال در کرمانشاه آغاز بکار کرد