مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:562023-01-31سياسي

آمریکا هیچ وقت دوست ما نبوده است/ دشمن سعی در ناامیدکردن مردم دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان در نشستی که امروز با عنوان با ایران استوار 44سال افتخار برگزار شد با آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار با استناد به آیات قرآن کریم، اظهار کرد: در آیات قرآن می خوانیم که فلسفه بعثت پیامبران الهی(ع) این بود که بشر را از ظلمات خارج کرده و وارد نور کنند، لذا می بینیم امام (راحل) هم همین ایده را دنبال می کرد و مردم را با اصل اسلام آشنا کرد.

وی ادامه داد: ایام الله در قرآن آمده است و اهمیت آن را خداوند متعال برای مؤمنین گوشزد می فرمایند، دهه فجر انقلاب اسلامی هم به عنوان ایام الله است زیرا سبب تجدید حیات سیاسی و معنوی اسلام شد و مردم را با عظمت اسلام آشنا کرد.

  آیت الله مصطفی علما پیرامون اقتدار فعلی کشور و ضرورت تبیین آن، تصریح کرد: در گذشته مقدرات کشور ما دست آمریکایی ها بود و مسؤولان وقت ما اراده ای نداشتند که بتوانند برنامه ای را برای اقتدار کشور انجام دهند، اما الان ما قدرتمان متکی به اراده ملت است، هرچند استکبار مدام تفکر جدایی دین از سیاست را القا می کند و توطئه های جدایی دین از سیاست را دنبال می کند، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا هیچ وقت دوست ما نبوده است/ دشمن سعی در ناامیدکردن مردم دارد

آمریکا هیچ وقت دوست ما نبوده است/ دشمن سعی در ناامیدکردن مردم دارد