مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-31سياسي

انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ایران دارای دارای سرمایه های مادی و معنوی بسیاری است، گفت: انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما صبح سه شنبه در دیدار با فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در آیات قرآن می خوانیم که فلسفه بعثت پیامبران الهی این بود که بشر را از ظلمات خارج کرده و وارد نور کنند و می بینیم امام خمینی (ره) هم همین ایده را دنبال و مردم را با اصل اسلام آشنا کرد.

وی افزود: ایام الله در قرآن آمده است و اهمیت آن را خداوند متعال برای مؤمنین گوشزد می فرمایند، دهه فجر انقلاب اسلامی هم به عنوان ایام الله است زیرا باعث تجدید حیات سیاسی و معنوی اسلام شد و مردم را با عظمت اسلام آشنا کرد.

امام جمعه کرمانشاه پیرامون اقتدار فعلی کشور و ضرورت تبیین آن، تصریح کرد: در گذشته مقدرات کشور ما دست آمریکایی ها بود و مسئولان وقت ما اراده ای نداشتند که بتوانند برنامه ای را برای اقتدار کشور انجام دهند اما الان ما قدرتمان متکی به اراده ملت است، هرچند استکبار مدام تفکر جدایی دین از سیاست را القا می کند و توطئه های جدایی دین از سیاست را دنبال می کند اما امام راحل (ره) از همان ابتدا فکر حوزه ها را عوض کرده و به روحانیون دستور داد بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد

انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد