مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-31اقتصادي

28 طرح صنعتی و معدنی در سمنان بهره برداری می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 28 پروژه صنعتی و معدنی در این استان با سرمایه گذاری بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: 28 طرح صنعتی و معدنی هم زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان استانی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به میزان اشتغال و سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه ها، بیش از 16 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که با بهره برداری از آنها، برای حدود یک هزار و 220 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح در زمینه های مختلف تولید محصولات شیمیایی و پلاستیکی، انواع لامپ و محصولات الکتریکی، آسانسور، لوازم خانگی و آشپزخانه، داروهای انسانی، صنایع معدنی و تولید مس کاتد، کنسانتره مس و سرب و گرانول، صنایع سلولزی، فعالیت های بسته بندی، لوازم التحریر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 طرح صنعتی و معدنی در سمنان بهره برداری می شود

28 طرح صنعتی و معدنی در سمنان بهره برداری می شود