مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-31بين الملل

آخرین قسمت «تمام رخ» امشب پخش می شود/ نگاهی به آمار مخاطبان «تمام رخ»


پخش مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» که از ابتدای دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفته بود، امشب به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پخش مجموعه تلویزیونی تمام رخ به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی که با موضوع با موضوع تحریم دارو، تروریسم اقتصادی و تحرکات ضد ایرانی در منطقه و جهان از ابتدای دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفته بود، امشب به پایان می رسد.

  تضادهای خانوادگی، مشکلات فرهنگی و اقتصادی، نقشه های سرویس های جاسوسی برای جذب دانشمندان ایرانی، بهره برداری غربی ها از گروهک های تکفیری برای پیشبرد مقاصد خود از جمله موضوعاتی بود که در تمام رخ به تصویر کشیده شد.

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در سریال تمام رخ نقش آفرینی می کردند.

هر چند مجموعه تلویزیونی تمام رخ به موضوعات استراتژیک پرداخته بود و عموما این گونه از سریال سازی مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار می گرفت، در حالیکه تاکنون نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در رابطه با این سریال منتشر نشده است، آمارهای موجود در بستر تلوبیون نشان می دهد که تمام رخ در مدت زمان پخش آن چندان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین قسمت «تمام رخ» امشب پخش می شود/ نگاهی به آمار مخاطبان «تمام رخ»

آخرین قسمت «تمام رخ» امشب پخش می شود/ نگاهی به آمار مخاطبان «تمام رخ»