مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-31اقتصادي

شبکه های ارتباطی در شهرک های صنعتی قزوین توسعه می یابند


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در راستای توسعه، تجهیز و ایجاد بسترهای ارتباطی (کابلی، فیبر نوری، وایرلس) کارخانجات، مراکز و مجتمع های صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری اظهار کرد: در راستای توسعه، تجهیز و ایجاد بسترهای ارتباطی (کابلی، فیبر نوری، وایرلس) کارخانجات، مراکز و مجتمع های صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان، تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت شهرکهای صنعتی استان و شرکت مخابرات منطقه قزوین منعقد شد.

وی افزود: این اقدام جهت ارائه خدمات به صنعتگران و تولید کنندگان و با هدف برقراری ارتباط ارزانتر و آسانتر و انتقال داده با سرعت بالا برای استفاده از اینترنت پرسرعت و بهره مندی واحدهای صنعتی اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد: تاکنون هیچگاه همکاری های دوجانبه برای ایجاد زیرساخت ها در این سطح نبوده و امیدواریم با اقدامات مخابراتی در زمان آماده سازی شهرک های صنعتی، زیرساخت ها و سرویس های مخابراتی را برای شهرک ها، مهیا سازیم.

در این نشست نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین نیز با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه آمادگی مخابرات منطقه برای ایجاد زیرساخت های نوین ارتباطی در شهرک های صنعتی و حرکت به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های ارتباطی در شهرک های صنعتی قزوین توسعه می یابند

شبکه های ارتباطی در شهرک های صنعتی قزوین توسعه می یابند