مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-31سياسي

زنده نگه داشتن نام شهدای انقلاب باید رویکرد استانی داشته باشد


فرماندار شهرستان اشکذر ضمن معرفی و گرامیداشت شش نفر از شخصیت های اثرگذار شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: زنده نگه داشتن نام شهدای انقلاب شهرستان باید رویکرد استانی داشته باشد و این مهم را از استان مطالبه خواهیم کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار شهرستان اشکذر ضمن معرفی و گرامیداشت شش نفر از شخصیت های اثرگذار شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: زنده نگه داشتن نام شهدای انقلاب شهرستان باید رویکرد استانی داشته باشد و این مهم را از استان مطالبه خواهیم کرد.

روح الله ردایی در دومین نشست هماهنگی ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که به منظور ارائه گزارش اقدامات از سوی مسئولان کمیته های بیست گانه ی ستاد دهه فجر این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه خانواده شهدا با صبر و شکیبایی حق بزرگی گردن انقلاب دارند، از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواست تا به گونه ای برنامه ریزی شود که همه مدیران شهرستان به دیدار و احوالپرسی خانواده شهدا بروند.

وی در راستای تبیین وجوه انقلابی شهرستان اشکذر، عنوان کرد: در شهرستان اشکذر شش شخصیت مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی داریم که شهیدان احمدی و دیاله از شهدای بارز شهرستان در ایام انقلاب هستند؛ شهید جواهری نیز در راهپیمایی مشهد با تیراندازی مستقیم مزدوران په


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن نام شهدای انقلاب باید رویکرد استانی داشته باشد

زنده نگه داشتن نام شهدای انقلاب باید رویکرد استانی داشته باشد