مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:452023-01-31سياسي

حضور قضات در مساجد زنجان


مسئولان قضایی و قضات در راستای پاسخگویی به سوالات و مسائل و مشکلات نمازگزاران و مردم در ایام فرخنده دهه فجر در مساجد استان حاضر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: برگزاری جشن انقلاب امسال در همه حوزه های قضایی و سازمان های تابعه بایستی متفاوتر از سنوات گذشته برگزار شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان بر آذین بندی محوطه و ساختمان ها در همه حوزه های قضایی تأکید کرد و افزود: یکی از مصادیق شکرگزاری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور و مشارکت مسئولان قضایی استان در آیین ها و برنامه های ویژه دهه مبارک فجر در استان است.

وی افزود: در طلیعه فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزاری برنامه ها و جشن ها باید متفاوتر از سنوات گذشته باشد بنابراین همه مسئولان حوزه های قضایی استان به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.

رییس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به تأکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان قضایی و قضات در میان مردم در مساجد و اماکن عمومی برای پاسخگویی به مشکلات و درخواست های مردمی از ارائه میز خدمت در تمامی مصلی های استان در روز جمعه 14 بهمن ماه  خبر داد و افزود: مشاوره حقوقی و قضایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قضات در مساجد زنجان

حضور قضات در مساجد زنجان