مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 04:002023-01-31حوادث

ارسال کمک های ضروری از سمنان به منطقه زلزله زده خوی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از ارسال کمک های ضروری از این استان به منطقه زلزله زده خوی در استان آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی و اعلام سازمان امداد و نجات به استان ها، جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز برای هرگونه امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.

وی به ارسال اقلام امدادی اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر، با توجه به نیاز شهرستان خوی و اعلام سازمان امداد و نجات، 125 تخته چادر برای اسکان اضطراری افراد متأثر از زلزله بارگیری و ارسال شد.

راه اندازی پویش مهر تابان در سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از راه اندازی پویش مهر تابان در راستای جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست استان برای زلزله زدگان آذربایجان غربی خبر داد.

محمدخانی افزود: در پی وقوع زلزله در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی و مصدوم شدن شمار زیادی از مردم مناطق زلزله زده، این جمعیت آماده دریافت کمک های نقدی همشهریان نوع دوست استان است.

وی اظهار کرد: مردم نوع دوست و خیر استان می توانند کمک های بشردوستانه خود را به صورت نقدی و از طریق شماره حساب 4101034741999998 نزد بانک مرکزی با شماره شبا ir700100004101034741999998 یا شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های ضروری از سمنان به منطقه زلزله زده خوی

ارسال کمک های ضروری از سمنان به منطقه زلزله زده خوی