مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 23:452023-01-30حوادث

می خواهم به زندگی بازگردم!


وقتی با شکست عشقی به مصرف مواد مخدر روی آوردم و زندگی ام رو به نابودی رفت روزی یک روان پزشک به کمکم آمد و پس از چند سال بالاخره اندکی از دام افسردگی رهایی یافتم، اما هیچ گاه مانند گذشته نشدم و حالا می خواهم به زندگی بازگردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، جوان 38 ساله که مدعی بود سرگذشتش می تواند درس عبرتی برای مخاطبان ستون در امتداد تاریکی روزنامه خراسان باشد درباره قصه زندگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد گفت: مادرم همسر دوم پدرم بود و من یک برادر بزرگ تر از خودم دارم، اما زمانی که مادرم مرا هفت ماهه باردار بود، پدرم بر اثر یک بیماری از دنیا رفت و من هیچ گاه او را ندیدم.

از سوی دیگر مادرم نیز یک سال بعد از مرگ پدرم با فرد دیگری ازدواج کرد و در حالی من بی کس و تنها رها شدم که فقط یک سال داشتم و نوزادی شیرخواره بودم.

مادرم پس از ازدواج به دنبال سرنوشت خودش رفت و یکی از اقواممان مرا به فرزندخواندگی پذیرفت.

به همین دلیل هم چهره مادرم را به یاد ندارم و همواره دوست داشتم یک روز او را ببینم و بپرسم که چرا مرا در آن شرایط رها کرده است.

نمی خواهم از موجودی که همه انسان ها به نیکی یاد می کنند نفرت داشته باشم، اما حرف هایی که از بی مهری هایش شنیدم، مرا سخت عذاب می دهد و وجدانم را به درد می آورد، ولی باز هم او برادرم را با خودش برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم به زندگی بازگردم!

می خواهم به زندگی بازگردم!