مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 23:252023-01-30پزشكي

اورژانس دامغان به 1492 نفر در حوادث ترافیکی امدادرسانی کرد


سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان بابیان اینکه 11 آمبولانس فعال در این شهرستان وجود دارد، گفت: یک هزار و 492 نفر طی 9 ماه سال جاری به بیمارستان این شهر منتقل شدند.

- سید حسن تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه هم اکنون در سطح شهرستان دامغان 11 دستگاه آمبولانس وجود دارد، ابراز داشت: علاوه بر این تعداد همواره یک دستگاه آمبولانس برای اعزام بیماران در بیمارستان ولایت این شهرستان به صورت فعال آماده ارائه خدمات لازم به بیماران است.

وی ضمن بیان اینکه از اردیبهشت لغایت دی ماه سال جاری این تعداد آمبولانس چهار هزار و 552 مأموریت جاده ای و پنج هزار و 569 مورد حوادث شهری را پوشش دادند، افزود: آمبولانس های دامغان همگی در موعد مقرر و حتی زودتر از زمان استاندارد به صحنه حادثه رسیده و امداد رسانی ها با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان با بیان اینکه طی بازه مذکور 10 هزار و 889 نفر از خدمات اورژانس و آمبولانس ها در این شهرستان استفاده کردند، ابراز داشت: بر اثر حوادث ترافیکی یک هزار و 492 نفر و به دلیل حوادث غیر ترافیکی سه هزار و 806 نفر از اردیبشهت تا دی ماه سال جاری به بیمارستان ولایت دامغان انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس دامغان به 1492 نفر در حوادث ترافیکی امدادرسانی کرد

اورژانس دامغان به 1492 نفر در حوادث ترافیکی امدادرسانی کرد