مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:052023-01-30سياسي

معرفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد/ پلیس متولی آرامش مردم است


با حضور جمعی از مسؤولان و فرماندهان، محمد فیروزی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرزی پارس آباد مغان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرزی پارس آباد مغان عصر امروز با حضور فرمانده انتظامی استان اردبیل، امام جمعه و فرماندار پارس آباد و جمعی از مسؤولان نظامی و انتظامی و اجرایی برگزار شد.

جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در این آیین اظهار کرد: استان اردبیل به دلیل وجود نیروهای مؤمن و انقلابی و فرهنگ عاشورایی اهالی استان، یکی از امن ترین استان های کشور است.

وی امنیت حاکم بر استان اردبیل را پایدار و با ثبات توصیف کرد و افزود: اعتماد عمومی به پلیس و برخورداری از پشتوانه مردمی، سرمایه ارزشمند اجتماعی است که پلیس اردبیل با برخورداری از اعتماد عمومی و جلب مشارکت اجتماعی توانسته گام های مهم و مثبتی در ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش عمومی بردارد.

  فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: اردبیل یکی از استان های امن کشور بوده و میزان وقوع انواع جرایم در آن پایین تر از دیگر مناطق است.

  پلیس متولی آرامش مردم است تقوی تصریح کرد: پلیس متولی آرامش مردم است و همکاران ما در مجموعه انتظامی باید همچنان با تأسی از منش شهدا، وظیفه خود را به نحوه احسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد/ پلیس متولی آرامش مردم است

معرفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد/ پلیس متولی آرامش مردم است