مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-30سياسي

اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری در دانشگاه بیرجند افتتاح شد


اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری خراسان جنوبی با حضور معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مشاور رییس مرکز پژوهش های مجلس و مسئولان استانی در دانشگاه بیرجند به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان جنوبی اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری خراسان جنوبی با حضور معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مشاور رییس مرکز پژوهش های مجلس و مسئولان استانی در دانشگاه بیرجند به بهره برداری رسید.

  علی فرهادی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، امروز دوشنبه 10 بهمن در مراسم افتتاح اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری استان خراسان جنوبی که در دانشگاه بیرجند برگزار شد اظهار کرد: در بعد مردمی سازی، اندیشکده حکمرانی استانی به خوبی تجلی پیدا می کند و اگر نگاه مردم سالاری رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهیم باید از پژوهشگران سراسر کشور کمک بگیریم.

وی با تأکید بر بهره گیری از نظرات نخبگانی با تاسیس اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری گفت: این امر به عنوان بازوی مشورتی و کارشناسی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با مدیریت غیرمتمرکز و استقرار در مراکز استانی، براساس دستورالعمل ابلاغی استفاده می شود تا شیوه حکمرانی در صورت لزوم اصلاح و قوانین جدید تصویب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری در دانشگاه بیرجند افتتاح شد

اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری در دانشگاه بیرجند افتتاح شد