مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-30سياسي

دانشگاه های خراسان جنوبی؛ میزبان 100 برنامه شاخص در دهه فجر


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت: 100 برنامه شاخص در دانشگاه های خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

- دانشگاه های خراسان جنوبی؛ میزبان 100 برنامه شاخص در دهه فجر ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت: 100 برنامه شاخص در دانشگاه های خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

حسین فرزانه پور، امروز دوشنبه 10 بهمن در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود و امروز نیز در برابر هجمه دشمن باید یک کار فرهنگی به نام جهاد تبیین انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده شگرف بود که بسیاری از معادلات جهانی را به هم ریخت، افزود: جهاد تبیین اقدامی در برابر وارونه نشان دادن حقایق است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه اینکه همه عناصر فرهنگی مانند دانشگاه، صدا و سیما و اهالی رسانه در این زمینه مسئولیت زیادی دارند، تصریح کرد: پیش از انقلاب در جنوب خراسان تنها یک مرکز آموزشی داشتیم ولی اکنون قریب 10 دانشگاه بزرگ در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

فرزانه پور با تأکید بر برکات انقلاب اسلامی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد گسترش چتر نظام آموزشی در جنوب خراسان بودیم؛ امروز دانشگاه بیرجند 12 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های خراسان جنوبی؛ میزبان 100 برنامه شاخص در دهه فجر

دانشگاه های خراسان جنوبی؛ میزبان 100 برنامه شاخص در دهه فجر