مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:252023-01-30اقتصادي

لزوم سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر لزوم سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی و توسعه کشت در اراضی شیب دار در این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عماد شاهرخی امروز دوشنبه در دیدار با سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر کل سابق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان و تبریک به سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اظهار داشت: منابع طبیعی مهم ترین نقش را در بین دستگاه های تابعه سازمان جهاد کشاورزی دارد لذا امیدوارم که با مدیریت شما علاوه بر انجام کارهای درون سازمانی، در حوزه های اقتصادی و عمرانی با همفکری، هم افزایی و همدلی بر اساس قوانین بالادستی کار را به خوبی پیش ببریم.

وی، گفت با توجه به سفر مقام عالی وزارت به استان و تأکیدات ایشان به توسعه باغات در اراضی شیبدار و رفع تداخلات و همچنین فرصت محدود برای به سرانجام رساندن این امورات لازم است که سرعت کار را بیش از پیش کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به جلسات رفع تداخلات استان اشاره کرد و گفت؛ تاکنون 410 پلاک در لرستان رفع تداخل شده است که 288 پلاک آن طی یک سال گذشته و در 25 جلسه رفع تداخل شده است، خوشبختانه با زحمات همه همکاران در برآورد یک ساله انجام رفع تداخلات کشور استان لرستان با 410 پلاک از استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی در لرستان

لزوم سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی در لرستان