مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-30سياسي

خاندوزی به سؤالات نمایندگان پاسخ داد/ وضعیت ارائه تسهیلات و نرخ تورم محور سؤالات


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: دستور کار نشست امروز این کمیسیون درباره طرح سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصاد و دارایی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شهباز حسن پوربیگلری نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (دوشنبه 10 بهمن ماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: دستور کار نشست امروز کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح سؤال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصاد و دارایی بود که با حضور نمایندگان سؤال کننده و خاندوزی برگزار شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با اشاره به اینکه محور اولین سؤال که توسط میرسلیم از وزیر امور اقتصاد و دارایی طرح شد، در خصوص اقدامات انجام شده در راستای کاهش وابستگی بودجه به نفت و جلوگیری از فرارهای مالیاتی بود، ادامه داد: چنارانی به عنوان دیگر نماینده سؤال کننده، سوؤال خود را در خصوص عدم پرداخت وام های خرد مطرح کرد که وزیر اقتصاد توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه وحیدی نیز سوال خود را در خصوص اقدامات انجام شده توسط وزارت اقتصاد در راستای حفظ ارزش پول ملی و حفظ سرمایه مردم مطرح کرد، گفت: محور سؤال آقایان ذوالنوری و بیگی نژاد در زمینه واگذاری سهم 12 درصدی دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و نحوه قیمت گذاری آن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی به سؤالات نمایندگان پاسخ داد/ وضعیت ارائه تسهیلات و نرخ تورم محور سؤالات

خاندوزی به سؤالات نمایندگان پاسخ داد/ وضعیت ارائه تسهیلات و نرخ تورم محور سؤالات