مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-30سياسي

منشور اخلاق رسانه ای از دیدگاه رهبری سرلوحه خبرنگاری قرار گیرد


دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز گفت: منشور اخلاق رسانه ای از دیدگاه رهبر معظم انقلاب باید در راستای ایجاد حرکت های جمعی، - سرلوحه امور تمام خبرنگاران و اهالی قلم قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدیه دانایی ظهر امروز در آیین اختتامیه این جشنواره که در سالن میلاد کرج برگزار شد، نقش رسانه ها را در جهاد تبیین بی بدیل خواند و مطرح کرد: هفتمین دوره جشنواره ابوذر استان البرز با شعار البرز قوی به ایستگاه پایانی رسید.

وی با اشاره به بخش ها و محورهای این جشنواره عنوان کرد: با مطالعه، مشاهده و ارزیابی 414 اثری که از سوی اصحاب رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، متوجه شدیم که محور ایثار و شهادت در بین اصحاب رسانه، مورد توجه بیشتری قرار دارد.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز عنوان کرد: در روزهای پر آشوب اخیر با وجود همه توطئه های دشمنان، شاهد بودیم که بر خلاف تصور آنها، دهه هشتادی ها و هفتادی ها وارد میدان مبارزه شدند و حتی برخی از آنها در این مسیر به شهادت رسیدند.

دانایی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا جایگاه جشنواره ابوذر در سطح کشور و استان به عنوان یک برند مورد توجه قرار گیرد که در این راستا لازم است با نگاهی عمیق تر و دقیق تر به مسائل و مشکلات بنگریم و با مطالبه گری صحیح در جهت رفع مشکلات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشور اخلاق رسانه ای از دیدگاه رهبری سرلوحه خبرنگاری قرار گیرد

منشور اخلاق رسانه ای از دیدگاه رهبری سرلوحه خبرنگاری قرار گیرد