مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:002023-01-30سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی با هیچ دوره ای از تاریخ قابل مقایسه نیست


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: انقلاب اسلامی برای ملت ایران دستاوردهایی داشته است که با هیچ دوره ای از تاریخ برای ملت ما قابل مقایسه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید عسگری روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان این نظام بدون داشتن هیچ مدرک و سندی اقدام به انتشار مطالب خلاف واقع می کنند لذا شما اصحاب رسانه در این میان وظیفه دارید که روشنگری نمایید.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر از ظرفیت های رسانه های خویش بهره های بسیاری بردند و تلاش داشتند که با ابزار رسانه به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: مقایسه دوران ستم شاهی با دوران انقلاب اسلامی به هیچ وجه امکان پذیر نیست چرا که طی 44 سال اخیر ملت ایران با وجود فشارها و تحریم های متناوب، هرگز از آرمانهای خود عقب نشینی نکرده و مسیر عزتمند را طی نموده اند.

حجت الاسلام عسگری یادآور شد: امروز برخلاف گذشته، ایران در همه عرصه ها به استقلال کامل رسیده است البته نباید منکر برخی از مشکلات باشیم زیرا این معضلات معلول تحریم های ظالمانه دشمنان، هشت سال جنگ تحمیلی و انواع فتنه هاست که با کار بیشتر قابل برطرف شدن هستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در بخش دیگر از سخنان خود به برخی از حاشیه سازی ها درباره آتش زدن خانه یکی از ماموستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی با هیچ دوره ای از تاریخ قابل مقایسه نیست

دستاوردهای انقلاب اسلامی با هیچ دوره ای از تاریخ قابل مقایسه نیست