مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-30اقتصادي

بیست و پنجمین نمایشگاه آیفود شیراز افتتاح می شود


رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی آیفود شیراز از سه شنبه یازدهم بهمن ماه در محل نمایشگاه دائمی فارس افتتاح می شود و تا جمعه چهاردهم این ماه نیز ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید عبدالوهاب نقیب با بیان اینکه آیین افتتاح نمایشگاه مذکور ساعت 18 با حضور مسئولین ارشد استانی برگزار می شود، تصریح کرد: نمایشگاه آیفود در سه سالن حافظ، نرگس و ملاصدرا در وسعتی بیش از 3800 متر مربع با حضور 115 شرکت فعال در حوزه صنایع غذایی از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان خواهد بود.

  این مقام مسئول با اشاره به اینکه یک سالن به صورت تخصصی به عرضه و نمایش ماشین آلات پخت نان اختصاص دارد، اظهار کرد: شرکت های برتر تولید کننده ادوات و دستگاه های پخت نان سنتی و نانوایی، نان صنعتی و پیراشکی، صنایع آردی و نشاسته ای، بیسکویت، کیک و کلوچه، ماشین آلات صنایع آردی، ماکارونی، پاستا و لازانیا در این سالن اختصاصی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه آیفود شیراز در حوزه های شیر و لبنیات، مواد غذایی و شیرینی و شکلات نیز فعالیت خواهد کرد، اظهار کرد: یک سالن از این نمایشگاه به طور اختصاصی به جشنواره فروش و عرضه بی واسطه ی محصولات غذایی اختصاص دارد که می تواند برای عموم شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و پنجمین نمایشگاه آیفود شیراز افتتاح می شود

بیست و پنجمین نمایشگاه آیفود شیراز افتتاح می شود