مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-30سياسي

برای جذب گردشگر نباید خط قرمزهای مذهبی را زیر پا گذاشت


در مراکز گردشگری شهرستان خصوصاً در ایام نوروز باید مدیریت جدی و صحیحی برای امر حجاب داشته باشیم و این مهم باید مورد توجه مسئولین امر باشد.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز تاکید کرد: در مراکز گردشگری شهرستان خصوصاً در ایام نوروز باید مدیریت جدی و صحیحی برای امر حجاب داشته باشیم و این مهم باید مورد توجه مسئولین امر باشد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز دوشنبه در نشست قرارگاه عفاف و حجاب و ستاد امر به معروف شهرستان، حجاب را یک امر ضروری دانست و افزود: اخیراً بیانات رهبر انقلاب در مورد حجاب مورد سوء استفاده قرار گرفته است به طوری که ایشان فرمودند نسبت به افراد ضعیف الحجاب نباید نگاه بد داشته باشیم ولی یک عده از این مطلب برداشت سودجویانه کردند.

وی بیان کرد: در مورد حجاب هر چقدر تلاش کنیم، کم است اما گاهاً بعضی افراد مسئول مصاحبه ای در مورد حجاب می ‍کنند که تمام زحمات تلاشگران این عرصه را از بین می برد.

محی الدینی افزود: در بعضی موارد دیده می شود که برای جذب توریست و مهمان، همه ی خط قرمزهای مذهبی و ملی و آداب و رسوم شهر و دیارمان را زیر پا می گذاریم که این نشان از ضعف ماست.

وی عنوان کرد: در مراکز گردشگری شهرستان خصوصاً در ایام نوروز، باید مدیریت جدی و صحیحی برای امر حجاب داشته باشیم و این مهم باید مورد توجه مسئولان امر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جذب گردشگر نباید خط قرمزهای مذهبی را زیر پا گذاشت

برای جذب گردشگر نباید خط قرمزهای مذهبی را زیر پا گذاشت