مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-30اجتماعي

آب شرب 44 روستای هشترود مشکل کلرزنی دارد


متاسفانه کلر زنی آب شرب 44 روستای هشترود آنچنان که باید به صورت صحیح انجام نمی پذیرد و ادارات متولی باید در راستای بهبود وضعیت اقدامات خود را بروز رسانی کنند تا اهالی این روستاها با مشکل مواجه نشوند و نباید هیچ روستایی بدون مخزن آب باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: متاسفانه کلر زنی آب شرب 44 روستای هشترود آنچنان که باید به صورت صحیح انجام نمی پذیرد و ادارات متولی باید در راستای بهبود وضعیت اقدامات خود را بروز رسانی کنند تا اهالی این روستاها با مشکل مواجه نشوند و نباید هیچ روستایی بدون مخزن آب باشد.

علیرضا توری، دوشنبه، 10 بهمن ماه، در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، خاطر نشان کرد: سلامت مردم اولویت اول ما است و ما نباید در مورد آب به روستای تحت پوشش و غیر پوشش دامن بزنیم چرا که اگر آب آلوده باشد هزینه درمان بالا خواهد رفت و مردم با مشکلات متعددی روبرو خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: ادارات متولی سلامت آب باید به وظایف خود عمل کنند تا مردم بتوانند از آب آشامیدنی سالم استفاده کنند و در این مورد هیچ گونه بهانه و کم کاری مورد قبول نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب 44 روستای هشترود مشکل کلرزنی دارد

آب شرب 44 روستای هشترود مشکل کلرزنی دارد