مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-30حوادث

125 تخته چادر از سمنان به منطقه زلزله زده خوی ارسال شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمیت آماده دریافت و ارسال وسایل گرمایشی به خوی است، گفت: 125 تخته چادر اسکان به خوی ارسال شده است.

- مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه وقوع زلزله 5.

9 ریشتری در شهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی باعث ایجاد خسارت به برخی منازل مسکونی این شهر شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه برخی از این منازل خرابی های زیادی برجای گذاشتند لذا امکان سکونت در آن میسر نبود و نیاز فوری بود تا سرپناه موقت برای این عزیزان ایجاد شود.

وی ضمن بیان اینکه 125 تخته چادر از استان سمنان به منطقه زلزله زده خوی ارسال شده است، افزود: با توجه به سرما، برودت هوا، احتمال بارش نیاز شدید به وسایل گرمایشی و اقلامی نظیر پتو در این مناطق احساس می شود که این مهم می طلبد تا بار دیگر هم استانی ها برای یاری مردم مناطق زلزله زده دست مهر به یکدیگر دهند و در تهیه این اقلام با هلال احمر همکاری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این جمعیت آمادگی هر گونه امدادرسانی را برای شهرستان خوی دارد، ابراز داشت: برای جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست استان برای زلزله زدگان آذربایجان غربی (خوی) پویش مهر تابان راه اندازی شده است و مردم می توانند با شرکت در این پویش یاریگر هم میهن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 تخته چادر از سمنان به منطقه زلزله زده خوی ارسال شد

125 تخته چادر از سمنان به منطقه زلزله زده خوی ارسال شد