مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-30سياسي

55 پروژه همدان جزو اعتبارات عمرانی ملی بودجه 1402 است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه بودجه 1402 در حال بررسی است گفت: از محل اعتبارات عمرانی ملی بودجه سال 1402، استان 55 پروژه دارد که رقمی بالغ بر یک هزار و 916 میلیارد تومان پیش بینی اعتبار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، تورج الوانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه لایحه بودجه 1402 در حال بررسی است اظهار کرد: امسال لایحه بودجه و برنامه هفتم همزمان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه سیاست های کلی برنامه هفتم از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است افزود: شماری از این سیاست ها به پیشرفت اقتصادی توام با عدالت، بهبود معیشت مردم، اصلاح ساختار بودجه، اصلاح الگوی کشت و موضوعات مرتبط با آب و خشکسالی تاکید دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: در لایحه بودجه 1402 تغییراتی برای اولین بار اعمال شده است اعم از تفکیک احکام یک ساله و احکام دائمی به منظور بدل احکام دائمی به حکم و شرح مختصر و متقن لایحه، پیگیری تمام مصارف و منابع بودجه در سقف مصوب به منظور جلوگیری از کسری بودجه و اصلاح ساختار بودجه.

وی با تاکید بر اینکه دولت به دنبال آن است که برنامه محوری جایگزین هزینه محوری شود تصریح کرد: به این معنا که وزارتخانه ها باید برای بودجه دریافتی برنامه ارائه دهند و تخصیص اعتبار به شرط گزارش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 پروژه همدان جزو اعتبارات عمرانی ملی بودجه 1402 است

55 پروژه همدان جزو اعتبارات عمرانی ملی بودجه 1402 است