مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-30دانش

احراز عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان توسط عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آیین اهدای چهارمین نشان پژوهش کاوی استان اصفهان، که به همت جهاد دانشگاهی استان اصفهان برگزار شد، - در آیین اهدای چهارمین نشان پژوهش کاوی استان اصفهان، که به همت جهاد دانشگاهی استان اصفهان برگزار شد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان پژوهشگر برگزیده را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آیین اهدای چهارمین نشان پژوهش کاوی استان اصفهان، که به همت جهاد دانشگاهی استان اصفهان برگزار شد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان پژوهشگر برگزیده را کسب کرد.

این جشنواره با هدف معرفی و حمایت از پژوهش هایی برگزار شده است که در حوزه های فرونشست، خشک شدن رودخانه زاینده رود و نهرها در کلان شهراصفهان انجام شده است.

انتخاب پژوهشگران سال در این جشنواره با ارزیابی از عملکرد 10 سازمان و نهاد مرتبط با علوم انسانی و مطالعات شهری صورت گرفته است.

در نهایت با انجام فرایند گزینش و مصاحبه های صورت گرفته از میان 45 نامزد، سه پژوهشگر و یک سازمان پژوهشیار  به عنوان برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

 دکتر حمیدرضا صفوی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران، به دلیل اجرای پژوهش های متعدد در زمینه مدیریت منابع آب در شهر اصفهان، شامل منابع آب سطحی و زیرزمینی، در این جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان توسط عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان

احراز عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان توسط عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان