مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-30فرهنگي

چرا اسکورسیزی «فهرست شیندلر» را نساخت؟


«مارتین اسکورسیزی» و «استیون اسپیلبرگ» در مقطعی دو فیلمنامه درخشان را با هم تاخت زدند که از قضا هر دو فیلم از مهم ترین آثار این کارگردانان سرشناس از کار در آمدند.

- مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ در مقطعی دو فیلمنامه درخشان را با هم تاخت زدند که از قضا هر دو فیلم از مهم ترین آثار این کارگردانان سرشناس از کار در آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین رَنت، استیون اسپیلبرگ و مارتین اسکورسیزی از معتبرترین فیلمسازانی سینما هستند که به خاطر سبک های روایی و بصری متمایز خود شناخته می شوند و در مقطعی از زندگی حرفه ای خود به معامله فیلمنامه هایی با یکدیگر پرداختند که در نهایت به ساخت برترین آثارشان انجامید.

فعالیت حرفه ای استیون اسپیلبرگ به عنوان فیلمساز در سال 1964 با فیلم علمی تخیلی نور آتش آغاز شد و از آن به بعد، او بیشتر در ژانرهای علمی تخیلی، اکشن و درام، کارگردانی فیلم های کلاسیک چون آرواره ها ، برخورد نزدیک از نوع سوم ، ای تی و پارک ژوراسیک را برعهده داشته است.

مارتین اسکورسیزی نیز فعالیت حرفه ای خود را در سال 1967 با فیلم درام چه کسی در اتاقم را می زند آغاز کرد و در نهایت با فیلم های گانگستری رفقای خوب و گذشتگان به شهرت رسید، اگرچه او فیلم هایی از ژانرهای دیگر مانند درام ورزشی گاو خشمگین ، کمدی سیاه پس از ساعات اداری و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اسکورسیزی «فهرست شیندلر» را نساخت؟

چرا اسکورسیزی «فهرست شیندلر» را نساخت؟