مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-30اقتصادي

فعالیت 86 صندوق خرد زنان در کردستان/زنان روستایی مشارکت کنندگان فعال حوزه تولید


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از فعالیت 86 صندوق خرد زنان در استان خبر داد و گفت: حمایت از بانوان توانمند روستایی در عرصه تولید می تواند زمینه رشد جامعه مولد را دوچندان کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری ظهر امروز در جلسه صندوق خرد زنان روستایی استان کردستان اظهار کرد: زنان روستایی نقش فزاینده ای در تولید ایفا می کنند و توانسته اند چرخه تولید روستا را به حرکت در آورند.

وی افزود: صندوق های اعتبارات خرد در وزارت جهاد کشاورزی از سال 1379 با همکاری مرکز تحقیقات روستایی در تمام استان ها با هدف دسترسی آسان و سریع زنان روستایی و عشایری به منابع مالی، ترویج فرهنگ پس انداز، توسعه مشاغل و کسب وکارهای کوچک و محلی و تقویت مشارکت زنان روستایی در فعالیت های اجتماعی و اقتصادی تشکیل شده است.

وی یکی از موانع مهم توسعه فعالیت های زنان روستایی را عدم دسترسی آنها به منابع مالی و اعتباری دانست و افزود: طی تفاهم نامه ای که از سال 1393 با صندوق کارآفرینی امید منعقد شده زنان ساکن در روستاها که توان فعالیت در عرصه های مختلف تولیدی را چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی دارند و به عضویت صندوق های خرد زنان روستایی در آمده و پس از تایید و معرفی مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان مرتبط، نسبت به اخذ تسهیلات اقدام و فعالیت تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 86 صندوق خرد زنان در کردستان/زنان روستایی مشارکت کنندگان فعال حوزه تولید

فعالیت 86 صندوق خرد زنان در کردستان/زنان روستایی مشارکت کنندگان فعال حوزه تولید