مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-30اقتصادي

نخستین تاکسی های نوسازی شده به زودی وارد ناوگان حمل ونقل می شود


تا پایان بهمن ماه جاری بخشی از تاکسی های نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود و امیدواریم تا سال بعد این تعداد افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار در یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: تا کنون یک هزار و 200 نفر جهت دریافت تسهیلات نوسازی تاکسی های فرسوده ثبت نام کرده اند که در این خصوص تأمین منابع خواهد شد.

وی افزود: با همراهی شورای اسلامی شهر در رابطه با حمایت از نوسازی تاکسی های شهری، تا کنون منابع موجود برای 400 تاکسی فرسوده تأمین شده است.

هوشیار از رتبه نخست تبریز در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی در بین دیگر شهرهای کشور خبر داد و گفت: یکی از اقشار زحمتکش جامعه که بخش عمده ای از حمل و نقل درون شهری را بر عهده دارند، تاکسیرانان هستند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تعداد 10 هزار و 800 دستگاه تاکسی در سطح شهر فعالیت دارند که طی لایحه ای خواستار تأمین هزینه های ارائه خدمات رایگان معاینه فنی تاکسی ها هستیم.

به گفته هوشیار، این لایحه با سقف 900 میلیون تومان ضمن حمایت از تاکسیرانان می تواند در راستای کاهش آلودگی هوا نیز مؤثر واقع شود.

لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تأمین هزینه های ارائه خدمات رایگان معاینه فنی برای تاکسی های تحت پوشش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تبریز توسط شورای اسلامی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تاکسی های نوسازی شده به زودی وارد ناوگان حمل ونقل می شود

نخستین تاکسی های نوسازی شده به زودی وارد ناوگان حمل ونقل می شود