مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-30سياسي

آمادگی سپاه برای همکاری با جهادکشاورزی برای تحقق طرح «از مزرعه تا سفره»


فرمانده سپاه الغدیر یزد نسبت به همکاری با جهادکشاورزی برای تحقق طرح «از مزرعه تا سفره» اعلام آمادگی کرد و گفت: جهادتبیین در کنار جهاد خدمت گذاری بیشتر نمایان خواهد شد.

- آمادگی سپاه برای همکاری با جهادکشاورزی برای تحقق طرح از مزرعه تا سفره ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد نسبت به همکاری با جهادکشاورزی برای تحقق طرح از مزرعه تا سفره اعلام آمادگی کرد و گفت: جهادتبیین در کنار جهاد خدمت گذاری بیشتر نمایان خواهد شد.

سردار حسین زارع کمالی در دیدار مسئولان و مدیران سازمان جهادکشاورزی که به منظور محکومیت اقدام مضبوحانه پارلمان اروپا برگزار شد، ضمن اشاره به این موضوع که سپاه الغدیر متعلق به همه مردم است و ما آمادگی داریم از لحاظ نیروی انسانی و امکانات در راستای رفاه مردم ایران با جهاد کشاورزی همکاری داشته باشیم، گفت: شاهد این هستیم که روز به روز در بحث امنیت غذایی و خودکفایی محصولات کشاورزی که نشانه اقتدار نظام است علی رغم همه دشمنی و شیطنت ها وضعیت بهتری داریم و زحمات جهادکشاورزی در این عرصه بسیار با ارزش و حیاتی بوده که باید بهتر دیده و تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: مراسم تشییع شهدای گمنام و استقبال از ریاست جمهوری نشان داد که ما مردمی داریم که همیشه به پای ارزش هایشان ایستاده اند، این بصیرت مردم را نمایان تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه برای همکاری با جهادکشاورزی برای تحقق طرح «از مزرعه تا سفره»

آمادگی سپاه برای همکاری با جهادکشاورزی برای تحقق طرح «از مزرعه تا سفره»