مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-30ورزشي

12 جوان برتر آذربایجان شرقی تجلیل می شوند


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت روز جوان 12 جوان برتر آذربایجان شرقی تجلیل خواهند شد.

- امیر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه در هفته جوان سال جاری که از 11 تا 17 اسفند ماه است، جشنواره انتخاب جوانان برتر سال جاری تحت عنوان جوانان برتر ایران زمین اجرایی می شود و در نهایت 12 جوان برتر استان در موضوعات تخصصی دوازده گانه شناسایی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص آموزش های پیش از ازدواج جوانان عنوان کرد: در این زمینه پیشرفت های خوبی در سطح استان آذربایجان شرقی به دست آمده است، و بر اساس مصوبه شورای عالی جوانان، وظیفه آموزش های پیش از ازدواج جوانان به عهده وزارت ورزش و جوانان و در استان ها به عهده اداره کل ورزش و جوانان استان است.

تقی زاده با بیان اینکه 462 کارگاه آموزشی در سطح استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این آموزش ها که در قالب آموزش های کارگاه محور برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، آموزش های حین ازدواج توسط مراکز بهداشت و آموزش های پس از ازدواج توسط بهزیستی استان ارائه می شود و تاکنون 462 کارگاه آموزشی تحت این عنوان در سطح استان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 جوان برتر آذربایجان شرقی تجلیل می شوند

12 جوان برتر آذربایجان شرقی تجلیل می شوند