مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-30حوادث

آمادگی هلال احمر قزوین برای کمک به زلزله زدگان خوی


سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین خواستار کمک های مردمی برای زلزله زدگان شهرستان خوی شد و گفت: با توجه به حجم بالای خرابی های زلزله و افزایش تعداد مصدومان این واقعه، - شهروندان شهرستان خوی نیازمند اقلام گرمایشی هستند که از شهروندان قزوینی خواستاریم، چنانچه قصد کمک به هم وطنان خود را دارند در تهیه اقلام گرمایشی اعم از پتو و چراغ های نفتی اقدام کنند.

حسین خویینی ها در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله در 2 شب گذشته در استان آذربایجان غربی و استمرار پس لرزه های آن، یک تیم مجهز شامل 15 امدادگر متخصص در حوزه آواربرداری و کار با دستگاه های زنده یاب، به همراه 4 دستگاه خودرو وانت 2 کابین، تریلر و کامیون، 400 تخته چادر و 100 بسته غذایی 72 ساعته به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد.

وی عنوان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر قزوین، با دستور رییس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در حالت آماده باش قرار دارند و برای مقابله با هرگونه خطرات احتمالی، با بهره مندی از تجهیزات خود آماده یاری رساندن به هم وطنان خود در اقصی نقاط کشور است.

خویینی ها اضافه کرد: تمامی اعضای این جمعیت پس از عضویت، آموزش های لازم در خصوص امداد و نجات، پیشگیری، کاهش حوادث و همچنین خطرات طبیعی را می گذرانند تا آماده ارائه خدمات در مواقع بحرانی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلال احمر قزوین برای کمک به زلزله زدگان خوی

آمادگی هلال احمر قزوین برای کمک به زلزله زدگان خوی