مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-30بين الملل

تشرف زائران 10 کشور به سوریه در آستانه وفات حضرت زینب(س)


در آستانه سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها، جمعی از زائران کشورهای مختلف همچون ایران، عراق، لبنان، عمان، بحرین، امارات، کویت، جمهوری آذربایجان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در آستانه سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها، جمعی از زائران از کشورهای مختلف به سوریه مشرف شدند و دسته های عزاداری از اوایل خیابان زینبیه به سوی حرم عمه سادات حرکت می کنند.

در سال های گذشته به دلیل نبود امنیت حرم های سوریه غریب بود و کم تر کسی امکان تشرف به حرم عمه سادات را داشت که از سال 97 پس از نابودی داعش، امنیت در سوریه برقرار و پس از مدتی تشرف زائران کشورهای مختلف به حرم های حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما آغاز شد.

بر اساس گزارش متولیان حرم حضرت زینب سلام الله علیها، علاوه بر زائران سوری، زائرانی از کشورهای ایران، عراق، لبنان، عمان، بحرین، امارات، کویت، آذربایجان، پاکستان و هند در آستانه سالروز وفات حضرت زینب سلام الله در این کشور حضور دارند و خود را برای برپایی مراسم عزاداری این بانوی اسلام آماده می کنند.

نیمه ماه رجب سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها است که به گفته متولیان عتبه زینبیه تعداد زائران عراقی مشرف شده به سوریه نسبت به زائران سایر کشورها بیش تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف زائران 10 کشور به سوریه در آستانه وفات حضرت زینب(س)

تشرف زائران 10 کشور به سوریه در آستانه وفات حضرت زینب(س)